<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6995074111787673119\x26blogName\x3doh+nano+ku+~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/\x26vt\x3d-4921383042277080240', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PANTANG

Monday, December 24, 2007

Yg mana satu pilihan kamu?sup gearbox ? atausup ekor?

aku??, heh ! kedua2nye TAK MENARIK MINAT LSG !
slama 23taun idup, sikit pon xpenah sentuh, ape lg nk amek bau,
huhu.. eeeiiii yekkkess~ tamo !
actly, nk citer psl pantang keturunan belah2 mak aku,
ape punye mslh xtau la smpai xbertegur ngn spesis daging LEMBU ni,
nk cakap penah gado, xde la plak, mak aku penah bela lembu hr tu,
tp dr awal kewujudan nenek aku, smpai melarat2 ke ank2nye,
mmg xley jamah lansung ape2 mknn yg berunsur2kn lembu,
dah tu, kalu stakat xmkn xpe lg, bau pon xbley,
ape lg nk jenguk masakan tu,
kalau pegi mane2 kenduri tu, stakat lauk daging ngn ayam je,
mmg mak aku g 'salam kaut' je la ngn tuan rumah,
coz ayam pon die xmkn,susah betoi nk bwk msuk majlis org cmni kn? :p
sbtu lepas adek bradik mak aku ade la buat korban
[tumbangkan 2ekor lembu]
so.. geng2 yg xbertegur ngn lembu ni mmg xmsuk korum la,
masing2 lepak kat dapur je la goreng ikan, heheh
laki2 diowg la yg ditugaskan semelih ngn masak sdiri,
[ adik bradik mak aku semua pompuan ]
dlm sebuk2 tu, sempat lg sorg pacik aku ni nyakat,
boley die terjinjing2 ekor lembu, dtg tayang kat mak2 sdare aku ni..
masing2 bertempiaran lah lari, gamat tu toksah ckp la..
ade yg bertempik, ade yg msuk toilet, muntah, ade yg pitam..
hahah, bleh agak x camne gamatnye keadaan ms tuh..
mmg kene sumpah la pacik aku sorg tu.. huhu
smpai demam2 mak sdare aku hr tu, :p
teruk ek? ishk.. 'penyakit anti lembu' ni
ade la jugak diperturunkan ke beberapa ank masing2,
termasukla aku ngn akak aku, hek ! tp aku xla teruk mane,
pening2 gtu je klu tgk, daging aku still blh mkn, huhu.. :p
hr tu jugak.. resepi spesel kat umah aku,
SUP GEARBOX + EKOR [resepi ayah ngn abg]
haha yg ni aku ngn mak aku xbley nk blah! nk pitam pom ade bau,
mmg hr tu aku ngn mak xbrape nk menapak la kat dapur,
bes kah?? sampai siap ber straw diowg nk nyedut tu?? eeeiii..
aku intai dr jauh je, mmg xbrani dekat, huhui..
dan yg merungsingkan aku skrg.. periuk yg diowg gune tu !
masing2 dah balik umah msg2 smlm.. so..??
yg tggl kat umah cume aku ngn mak ayah je.
yea !! masalahnyeeee... sape nk basuh periuk tuu??
mlm td aku dah berbalah ngn mak. mak aku mmg xbley bau.
die serahkan bulat2 kat aku suruh uruskan periok tu,
yg die nak, periuk die xde tggl sikit pon bau sup tu..
anti benor ! aku pulak, lebey kurang spesis lew ngn die,
camne nk basuh, ade bau, pegang periok tu pon dah pening..
PENING MAKKK OIIII~ adoi ! bagi la kawah msk nasik ke,
sanggup lg, tp periuk sup ekor lembu ni.. tanakkkkkk~
so.. sape yg boley tlg basuh ni? huwaaaaa~
patut ke nk humbang jek dlm longkang periuk tu haa??
aku dah meses abg smlm, die ckp jumaat ni die blk umah..
ooowhh okek2, nanti aku pujuk mak, jumaat ni la basuh ye mak?
hehe :p

p/s : xsabar tggu khamis ni, result pmr kua :)


x-1:42 PM -
nano .
17 comments





♥NaNoNaNo♥




Friendster: nenano

.:tik tik:.


dak comel ngh on9

kali dah nitas cni

.:gosip:.




.:iklan:.


.:tip tOp:.
.:archives:.

x- August 2007
x- September 2007
x- October 2007
x- November 2007
x- December 2007
x- January 2008
x- February 2008
x- March 2008
x- April 2008
x- May 2008
x- June 2008
x- July 2008
x- August 2008
x- September 2008
x- October 2008
x- November 2008
x- December 2008
x- January 2009
x- February 2009

.:previous entries:.

  • taksub ngn tiara .. [nak jugak]
  • KERNA TERPAKSE
  • 3x
  • hujan lagi dan lagi dan lagi dan...
  • surut
  • banjir lg..
  • sambung tido lg...
  • yea ! dah jumpe nasi,
  • perebutan warna
  • wiken,

  • .:link:.

    13MAY
    ABG BUDIN
    ABG FEROZ
    ABG LALOQ
    ABG PUTRA
    ACHIK
    AHYIN
    ALIYA
    ARIANNA ADRIZAL
    ARSAILI
    ASYA
    ATIE
    AZIZEE
    AZZAM
    BETTY
    BISKUT RAJIN
    BLOG MENJERIT
    BOOOOLATT

    CABAI BURUNG
    CEERA
    CHII
    CIK AHMAD
    CIKGU JAWA

    DADDY HARIST
    DAMAK
    DARLING
    DAYU
    DEWISOULHAA
    DIVA
    DJ AMER

    EEDANY
    ERNI
    EYANA

    FAISAL
    FYSAL
    FIZZ

    GADIS IPOH
    GAMEMASTER
    GYENA
    GORO
    GREEN APPLE

    HANA NI MO NAINAI
    HANA GANUNG
    HASLINA
    HYFA HASAN
    HONEYLEMON
    HUMMY

    IDA SHAH
    IDHAM
    IEJAL
    IELA
    IJA
    IMZ
    IXORA
    IZ

    JULIA
    JOHARI HASHIM

    KAK APPLE
    KAK AIRYNNZ
    KAK ALEEYA
    KAK E
    KAK ELLY
    KAK INTAN
    KAK IZA
    KAK KV
    KAK LADY
    KAK LILI
    KAK LIN
    KAK LINN
    KAK LUNA
    KAK MINNIE
    KAK NORZ
    KAK SU
    KAK UMMI ROSMA
    KAK UNGKU
    KAMEZAIM
    KASAWARI
    KASIH
    KELAT
    KELLY
    KEMAT
    KIKI

    LESTAT
    LITTE NAILOFAR
    LILY LULU
    LINDOSH

    MAK SU
    MAMA NUHA
    MANJE
    MAMA RANGGIE
    MARDIHAH
    MARMAR
    MASS
    MENTEIL
    MIKAOUNIK
    MISS TREE
    MISS ZUE
    MOBILES-X
    MR AH FA
    MUMMY AYRA
    MUMMY KHAYLA
    MUNIRAH
    MY CEMUT

    NAJMI
    NANA KU
    NANI
    NAZAZFROG
    NINIE
    NONO
    NONOI
    NUR AIN
    NUUR

    PUTERI SATU
    PUTERI KURAKURA
    PRINCESS N

    RED BLOOD SNOW
    REFFLESIA MERAH
    RISANUR
    R-CARE

    SAKIT KEPALA
    SASTRI
    SHAH
    SHALINZZ
    SHASHA
    SHIRA
    SI RIBEN MERAH
    SUHAIDA
    SUKI
    STARSTAR
    SWEET HONEY

    TIARA
    TUKANG TAIP
    TUN TEJA
    TNY

    UMMI

    VIRUSPADU

    WANIE
    WANIEWAWA
    WIRA NORDIN

    YANIE
    YAYA
    YANG INSAF
    ZARENA
    ZHOE WYNZ
    ZURIS

    .: jum sopim! :.

    T SHIRT COMEY

    YUKI ONLINE SHOP

    an-wardrobe
    .: award :.

    TENXS MOON


    TENXS NINIE, HONEYLEMON,
    KAK UMMI & SUKI & NANAKU



    TENXS ZUE


    TENXS IELA


    TENXS ATIE & HYFA


    TENXS KAK LILY


    TENXS GYENA


    TENXS NONOI


    .: traffic :.