<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6995074111787673119\x26blogName\x3doh+nano+ku+~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/\x26vt\x3d-4921383042277080240', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tunang jugak akhirnye..

Friday, August 8, 2008

Sabtu lepas..
antara brg2 hantaran bg 2-2 pihak..
Jeng jeng jeng.... hihi, ni lah empunye badan yg bertunang hr tu yer.. hoho mesti ade je yg saspen td kan? @siul oowhhoo.. lawa kan dia ni?? ceaa.. 1st time aku puji ko laily slame kite kenal..@jelir hihihi, tp seyes.. ko nampak lawa arr hr tu @ulatbukuskali imbas cam amoi cine mane lak terlepas kat majlis ko hr tu.. huhu.. sbenarnye aku pelik sket ar.. stahu aku ko ni cam bertukar2 je bf, tup2 dah tunang plak dah?? so pasni xley nk tukar2 bf la kan? kn? ooppss.. ampun yunk.. terlaser jap..

Majlis hr tu serba ringkas je, tp aku ske.. dan yg lagi2 aku ske kat majlis ni .. bile time makan.. perghhh.. boley rambang biji mate @pening tgk lauk pauk penuh meja, xpernah lg aku g kenduri yg byk makanan cam tu.. huhu, antara hidangan tuk tetamu hr tu
  • ayam msk merah
  • ikan patin msk tempoyak
  • ikan goreng
  • sambal bilis petai
  • segala mcm ulam
  • jantung pisang masak ape ntah
  • kerabu kacang botol
  • sayur nangka msk lemak
  • sayur labu kuning
  • budu
  • belacan
  • errr..byk lg sbenarnye..tp x engat dah.. huhu
Tapi byk2 lauk pun, mane nk cukup space nk taruk sume tas pinggan kan.. ni je yg aku amek, sayur labu, smbal bilis, krabu kacang botol, ayam msk merah, ikan goreng, budu & belacan.. hoh, tu pun dah kire byk.. @sengihnampakgigi

Lagi satu yg menarik prhatian aku, pas mkn.. tuan umah ade sediakan pencuci mulot lak tuk tetamu, ade rambutan, puding, & bagai2 kue mueh, tp dlm byk2 kue tu, yg ni plg aku berkenan..
Sumpah sblm ni aku xpernah lg mkn mende ni tau.. mmg hr tu aku jakun la jap tgk kue ni, yang warna ijao tu.. SUJI ke hape namenye eh? alorr lupe lak.. tp sedappppppp.. pastu yg kuning tu puding raja.. sume tau kan kue ni?? errr.. aku je kot yang ketinggalan zaman sket.. xpernah mkn pun slame ni.. huhu wat malu jek, @gatai

Apa2 pun, slamat bertunang ar kat member aku yg sorg ni, semoga cepat2 nek plamin.. nampak gayenye, tinggal brape kerat je kwn2 aku yg masih membujang termasuk aku la.. ishk, ramai yg dah berdukung ank je sume.. ahdoi la~ xmo ckp byk la psl ni.. kan ade lak soalan2 sinis,@cakap k ar daaa~ jupe senin nanti yep @adil


x-4:20 PM -
nano .
18 comments





♥NaNoNaNo♥




Friendster: nenano

.:tik tik:.


dak comel ngh on9

kali dah nitas cni

.:gosip:.




.:iklan:.


.:tip tOp:.
.:archives:.

x- August 2007
x- September 2007
x- October 2007
x- November 2007
x- December 2007
x- January 2008
x- February 2008
x- March 2008
x- April 2008
x- May 2008
x- June 2008
x- July 2008
x- August 2008
x- September 2008
x- October 2008
x- November 2008
x- December 2008
x- January 2009
x- February 2009

.:previous entries:.

  • Dah siap..
  • Terpengaruh
  • Bercuti..
  • Hohoho
  • Semalam..
  • Kalu dah gatai..
  • Limited Edition
  • xtvt sabtu ahad..
  • Lemak
  • Ah doi~

  • .:link:.

    13MAY
    ABG BUDIN
    ABG FEROZ
    ABG LALOQ
    ABG PUTRA
    ACHIK
    AHYIN
    ALIYA
    ARIANNA ADRIZAL
    ARSAILI
    ASYA
    ATIE
    AZIZEE
    AZZAM
    BETTY
    BISKUT RAJIN
    BLOG MENJERIT
    BOOOOLATT

    CABAI BURUNG
    CEERA
    CHII
    CIK AHMAD
    CIKGU JAWA

    DADDY HARIST
    DAMAK
    DARLING
    DAYU
    DEWISOULHAA
    DIVA
    DJ AMER

    EEDANY
    ERNI
    EYANA

    FAISAL
    FYSAL
    FIZZ

    GADIS IPOH
    GAMEMASTER
    GYENA
    GORO
    GREEN APPLE

    HANA NI MO NAINAI
    HANA GANUNG
    HASLINA
    HYFA HASAN
    HONEYLEMON
    HUMMY

    IDA SHAH
    IDHAM
    IEJAL
    IELA
    IJA
    IMZ
    IXORA
    IZ

    JULIA
    JOHARI HASHIM

    KAK APPLE
    KAK AIRYNNZ
    KAK ALEEYA
    KAK E
    KAK ELLY
    KAK INTAN
    KAK IZA
    KAK KV
    KAK LADY
    KAK LILI
    KAK LIN
    KAK LINN
    KAK LUNA
    KAK MINNIE
    KAK NORZ
    KAK SU
    KAK UMMI ROSMA
    KAK UNGKU
    KAMEZAIM
    KASAWARI
    KASIH
    KELAT
    KELLY
    KEMAT
    KIKI

    LESTAT
    LITTE NAILOFAR
    LILY LULU
    LINDOSH

    MAK SU
    MAMA NUHA
    MANJE
    MAMA RANGGIE
    MARDIHAH
    MARMAR
    MASS
    MENTEIL
    MIKAOUNIK
    MISS TREE
    MISS ZUE
    MOBILES-X
    MR AH FA
    MUMMY AYRA
    MUMMY KHAYLA
    MUNIRAH
    MY CEMUT

    NAJMI
    NANA KU
    NANI
    NAZAZFROG
    NINIE
    NONO
    NONOI
    NUR AIN
    NUUR

    PUTERI SATU
    PUTERI KURAKURA
    PRINCESS N

    RED BLOOD SNOW
    REFFLESIA MERAH
    RISANUR
    R-CARE

    SAKIT KEPALA
    SASTRI
    SHAH
    SHALINZZ
    SHASHA
    SHIRA
    SI RIBEN MERAH
    SUHAIDA
    SUKI
    STARSTAR
    SWEET HONEY

    TIARA
    TUKANG TAIP
    TUN TEJA
    TNY

    UMMI

    VIRUSPADU

    WANIE
    WANIEWAWA
    WIRA NORDIN

    YANIE
    YAYA
    YANG INSAF
    ZARENA
    ZHOE WYNZ
    ZURIS

    .: jum sopim! :.

    T SHIRT COMEY

    YUKI ONLINE SHOP

    an-wardrobe
    .: award :.

    TENXS MOON


    TENXS NINIE, HONEYLEMON,
    KAK UMMI & SUKI & NANAKU



    TENXS ZUE


    TENXS IELA


    TENXS ATIE & HYFA


    TENXS KAK LILY


    TENXS GYENA


    TENXS NONOI


    .: traffic :.