<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6995074111787673119\x26blogName\x3doh+nano+ku+~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/\x26vt\x3d-4921383042277080240', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
entri insaf

Friday, November 23, 2007

Assalamualaikum w.b.t,
kpd semua kwn blogger nano kt sni, nano nk mintak maaf andai slama nano disini, ade kata2, usik usikan, atau komen2 yg menyinggung perasaan korg... uhukk *sebak*
Jika diizinkan umur nano panjang, dpt lg kite brgosip2 kosong didunia blog ni..

Cakk ! aisehhh, sentimental jap pg ni.. ahahhahaha.. eh! korg penah buat cubaan berani mati tak? ahahhahaha.. Pg ni aku xtao nape, kepale cam bengong2 khayal2 jek. Ape aku pikir pon xtao. Nak dijadikan cerita, dlm bilik air td, acara mula2 sblm mndi, mestilah gosok gg dulu kan, pastu baru cuci muka, mcm biase, aku picit sket ubat gigi tu atas berus gg, then dgn perlahan2 memasuki mulottt.. *bayangkan aku ternganga* hayun perlahan2 berus untuk menyental gigiku,.. tiba2 terbau haruman yg harum.. hummm *pelik, nape colgate kayu sugi berbau wangian lain*..tibe2 lidahku terase lain..

Dan masa tu la.. baru aku perasan, yg aku amik dan picit td, bukanla colgate kayu sugi tu, uhuuukk.. uhuukkk ~ *tersedak* haaakkk hhakkkkk tuiiiii !!~ *cubaan meludah semua yg dlm mulut* sebaliknya, pencuci muka safi balqis, waahahahhahahaaa... rasenye dah pucat lesi muka aku ms ni.. dlm hati xputus2 selawat mintak tak jd apa2, sbbnye aku rase cm dah trtelan sket ms tersedak td, huwaaaaa... lepas kumur2 byk2 kali, aku berlari lak g dapur, minum air masak byk2, xpuas ti lagi, aku carik air zam2 yg mak aku simpan.. amek segelas pastu gi dapatkan ayah aku pulak, mintak die baca doa ape2 patot..tiup2 skit, heheh gabra siottt !! Ayah aku yg tercengang, belum sempat tanya ape2 lg aku dah gtao tertelan sabun. Hah! dalam gabra2 mulut aku pon dah tersasul, tp lantak arr.. ayah aku dah siap2 baca doa pe sume, aku selawat 3x trus minum skali teguk jek air zam2 tu.. hhihi, waaaaaaaaaaahh... lega rasenye, harap2 xde pe2 ar.. hihi, ms tu dah menitis air mata aku ingat mati jek, ape daaaaaaaaaa~ Alhamdulillah, xde pe2 :)
Lepas dah tenang2 baru la aku citerkan satu persatu kat ayah aku yg still terkezut lg ms tu, huhu... Masa tgh cerita tu, ayah baham gelak jek, tp dlm gelak die, terselit nada sebak, mate pun merah, hummmm.. ayah ni.

Breakfast kite hr ni, bento yg xmenjadi sandwich tuna ngn salad, :)
tuna, salad ngn mayonis aku asingkan dulu, sbb xde slera nk mkn lg ar..ishk

p/s : aku rase lepas ni nk tukar pencuci muka bentuk ketol plak ar, takot tertukar ngn ubat gigi lg, kekek :p


x-9:06 AM -
nano .
22 comments





♥NaNoNaNo♥




Friendster: nenano

.:tik tik:.


dak comel ngh on9

kali dah nitas cni

.:gosip:.




.:iklan:.


.:tip tOp:.
.:archives:.

x- August 2007
x- September 2007
x- October 2007
x- November 2007
x- December 2007
x- January 2008
x- February 2008
x- March 2008
x- April 2008
x- May 2008
x- June 2008
x- July 2008
x- August 2008
x- September 2008
x- October 2008
x- November 2008
x- December 2008
x- January 2009
x- February 2009

.:previous entries:.

  • sawi baru
  • 'hot'
  • bee movie
  • misi hari sabtu
  • sarapan,
  • kenape?
  • boss
  • dayet
  • TT raya geng2 efcm
  • hepi depavali

  • .:link:.

    13MAY
    ABG BUDIN
    ABG FEROZ
    ABG LALOQ
    ABG PUTRA
    ACHIK
    AHYIN
    ALIYA
    ARIANNA ADRIZAL
    ARSAILI
    ASYA
    ATIE
    AZIZEE
    AZZAM
    BETTY
    BISKUT RAJIN
    BLOG MENJERIT
    BOOOOLATT

    CABAI BURUNG
    CEERA
    CHII
    CIK AHMAD
    CIKGU JAWA

    DADDY HARIST
    DAMAK
    DARLING
    DAYU
    DEWISOULHAA
    DIVA
    DJ AMER

    EEDANY
    ERNI
    EYANA

    FAISAL
    FYSAL
    FIZZ

    GADIS IPOH
    GAMEMASTER
    GYENA
    GORO
    GREEN APPLE

    HANA NI MO NAINAI
    HANA GANUNG
    HASLINA
    HYFA HASAN
    HONEYLEMON
    HUMMY

    IDA SHAH
    IDHAM
    IEJAL
    IELA
    IJA
    IMZ
    IXORA
    IZ

    JULIA
    JOHARI HASHIM

    KAK APPLE
    KAK AIRYNNZ
    KAK ALEEYA
    KAK E
    KAK ELLY
    KAK INTAN
    KAK IZA
    KAK KV
    KAK LADY
    KAK LILI
    KAK LIN
    KAK LINN
    KAK LUNA
    KAK MINNIE
    KAK NORZ
    KAK SU
    KAK UMMI ROSMA
    KAK UNGKU
    KAMEZAIM
    KASAWARI
    KASIH
    KELAT
    KELLY
    KEMAT
    KIKI

    LESTAT
    LITTE NAILOFAR
    LILY LULU
    LINDOSH

    MAK SU
    MAMA NUHA
    MANJE
    MAMA RANGGIE
    MARDIHAH
    MARMAR
    MASS
    MENTEIL
    MIKAOUNIK
    MISS TREE
    MISS ZUE
    MOBILES-X
    MR AH FA
    MUMMY AYRA
    MUMMY KHAYLA
    MUNIRAH
    MY CEMUT

    NAJMI
    NANA KU
    NANI
    NAZAZFROG
    NINIE
    NONO
    NONOI
    NUR AIN
    NUUR

    PUTERI SATU
    PUTERI KURAKURA
    PRINCESS N

    RED BLOOD SNOW
    REFFLESIA MERAH
    RISANUR
    R-CARE

    SAKIT KEPALA
    SASTRI
    SHAH
    SHALINZZ
    SHASHA
    SHIRA
    SI RIBEN MERAH
    SUHAIDA
    SUKI
    STARSTAR
    SWEET HONEY

    TIARA
    TUKANG TAIP
    TUN TEJA
    TNY

    UMMI

    VIRUSPADU

    WANIE
    WANIEWAWA
    WIRA NORDIN

    YANIE
    YAYA
    YANG INSAF
    ZARENA
    ZHOE WYNZ
    ZURIS

    .: jum sopim! :.

    T SHIRT COMEY

    YUKI ONLINE SHOP

    an-wardrobe
    .: award :.

    TENXS MOON


    TENXS NINIE, HONEYLEMON,
    KAK UMMI & SUKI & NANAKU



    TENXS ZUE


    TENXS IELA


    TENXS ATIE & HYFA


    TENXS KAK LILY


    TENXS GYENA


    TENXS NONOI


    .: traffic :.