<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6995074111787673119\x26blogName\x3doh+nano+ku+~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanonan0.blogspot.com/\x26vt\x3d-4921383042277080240', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
keras + tegang, huh?

Monday, October 29, 2007

[setelah diklebek2 kat posting ni.. bru lew aku prasan,
da betimbun n3 yg aku buat hanye trsimpan sbgai draf jek. ekekke.. ]

aaahhh.. hr ni tgn knn aku sengal2 smpai ke bahu..
nk menulis pun payah.. nk mkn pun gune tgn kiri [ sudu ]
nk main meses pom xde mood..
[ xbiase gune tgn kiri taip meses ]
aaaahhhh.. xbesnyeee rase. ishk..
eyh.. eh korg penah kene sengat x?
bile pas kne sengat mesti trase cm gatai2 kn? nape ar?
pastu tgn ni mcm panas jek.. demam panas ke tgnku ni?
bisa die bahye erk, aaahhh cmni citernye..

smlm umah tok sdare aku de kenduri nyambut mnantu,
di pendekkn citer.. aku pi lew sibukkn diri di tgh
kesebukan org kat dapur nung...
syok nengok mokngoh duk ngacau acar rojak dlm besen besar..
tibe2 aku tnmpak cam ade satu menatang yg ala2 lalat gtu
trperangkap lam tu.. dan2 tu jugak mokngoh
tengah laju jek mngodek2 rojak tu..
kali pertama aku tgk mnatang tu jatuh lam rojak,
xyempat2 mokngoh dah gaul2, aku terkebil2 jek tgk,
tp still lg pandangan aku xlepas dr nengok adengan dlm besen tu..
skali lg aku ternmpak mnatang tu.. cm terkapai2 lemas kot..
mcm dah nyawa2 lalat gtu.. aku pom dan2 tu
jerit ke mokngoh dan scare otomatiknye aku trus capai
mnatang tu.. klu lambat agaknye, maunye mokngoh gaul..
gaul dan gaul lg hingga rojak tu sebati ngn mnatang tu skali kot..
eeee.. yekkkesss.. [ aku xmkn pom rojak yg tu smlm tp licinnnn :p]
ms aku ambik tu..xterpikir plak aku mende tu berbisa ke hape kn..
ye la..cpt2 kononye nk slamatkn mnatang tu la..
lps dpt tu..aku trus lew rentap tgn nk buang cpt2.. cm geli jek.
tup2 lps pd tu..aku rase cm nyengat2 jek kat jari ni..
tgk2 cam dah ade trjongket sengatan die tgglkn kat jari ni..
errmm.. mungkin sebagai tanda trima kasih die
kat aku coz slamatkanye kot. menatanggg #@#%$ !
gitu ke carenye nk ucapkan time kasih lps aku slmtkn ko hah??!
huwaaaa... dan2 tu jugak la aku cm org kne histeria da..
saket toksah cakap la.. hanye aku yg tao k!
dan aku ni plak.. tanpe segan silu la mnangis + berlari2 ank pegi kat mak..
alallalaallalaaaaa ank manje mak ni sorg.. malu tu mmg la malu kn..
giler hape.. dah lew ade pemude2 harapan kg kat stu kn..
tp nk wat cane kn.. saket yg mggiler..
lg pom aku dah lame xmnangis yg selok gitu seme,
aduii.. ramai la yg kerumun aku smlm.. hihi..
dan ramai jugak la lari mndapatkn obat tuk aku kn..
waaaa.. ramainye org sayang kat aku ek? ekekke
eh smlm aku dpt 1 petua baru utk kne sengatan,
ambik limau nipis cicah cuka, pastu sental kat mata sengatan
[ sengatan yg die tggal td dah cabot awai2 la ]
dan tekan lame2 kat stu.. masa tu kite blh rase cm limau tu
sedut bisa lam tgn ni haa.. xcaye try la buat..
pi cari mnatang yg de sengat dlu okeh!
sbenarnye petua ni tuk sedut bisa dan xbg bengkak tgn ni ha..
dan alhamdulillah.. dlm 10minit cm tu saket dah berkurang..
air mate aku pon dah mngering dgn sdirinye..
xde pom sape nk tlg kesatkn.. uhuk2.. :(
tp wlaupom cam ok sket.. bisa die still ade tinggal gak sket dlm ni ha..
sbb masa kene tu.. nk nunggu org pi petik limau nipis
kat pokok pon dah skian hal amek masa kn..
so..tgn aku still rase bisa2 wlaupon xbyk..
jari ni keras+tegang+merah+panas..
kene plak kat jari yg tgh2 ni kn..
sangat la sopan bile tgk jari yg ni duk terjungkit jek..
hummm.. silap2 org ckp aku melucah lak... cisss!
kesudahannye.. blk ni nk p farmasi cari obat tuk tgnku yg demam ni haa..
hihi.. eyh..lg 1 petuanya, letak kapur sireh.. :)

[ ksian, demam panas eyh, eyh?? Mr.kunen gelakkn aku ke?? ]


x-1:32 PM -
nano .
22 comments





♥NaNoNaNo♥




Friendster: nenano

.:tik tik:.


dak comel ngh on9

kali dah nitas cni

.:gosip:.




.:iklan:.


.:tip tOp:.
.:archives:.

x- August 2007
x- September 2007
x- October 2007
x- November 2007
x- December 2007
x- January 2008
x- February 2008
x- March 2008
x- April 2008
x- May 2008
x- June 2008
x- July 2008
x- August 2008
x- September 2008
x- October 2008
x- November 2008
x- December 2008
x- January 2009
x- February 2009

.:previous entries:.

  • banjir
  • pagi & pelam
  • raye la sudah,..
  • lagi lagi tuk raya,
  • cerita bergambar
  • persiapan raya
  • raye! raye!
  • besnye raye!
  • lg2 ketiadaan kerja
  • ketiadaan tije

  • .:link:.

    13MAY
    ABG BUDIN
    ABG FEROZ
    ABG LALOQ
    ABG PUTRA
    ACHIK
    AHYIN
    ALIYA
    ARIANNA ADRIZAL
    ARSAILI
    ASYA
    ATIE
    AZIZEE
    AZZAM
    BETTY
    BISKUT RAJIN
    BLOG MENJERIT
    BOOOOLATT

    CABAI BURUNG
    CEERA
    CHII
    CIK AHMAD
    CIKGU JAWA

    DADDY HARIST
    DAMAK
    DARLING
    DAYU
    DEWISOULHAA
    DIVA
    DJ AMER

    EEDANY
    ERNI
    EYANA

    FAISAL
    FYSAL
    FIZZ

    GADIS IPOH
    GAMEMASTER
    GYENA
    GORO
    GREEN APPLE

    HANA NI MO NAINAI
    HANA GANUNG
    HASLINA
    HYFA HASAN
    HONEYLEMON
    HUMMY

    IDA SHAH
    IDHAM
    IEJAL
    IELA
    IJA
    IMZ
    IXORA
    IZ

    JULIA
    JOHARI HASHIM

    KAK APPLE
    KAK AIRYNNZ
    KAK ALEEYA
    KAK E
    KAK ELLY
    KAK INTAN
    KAK IZA
    KAK KV
    KAK LADY
    KAK LILI
    KAK LIN
    KAK LINN
    KAK LUNA
    KAK MINNIE
    KAK NORZ
    KAK SU
    KAK UMMI ROSMA
    KAK UNGKU
    KAMEZAIM
    KASAWARI
    KASIH
    KELAT
    KELLY
    KEMAT
    KIKI

    LESTAT
    LITTE NAILOFAR
    LILY LULU
    LINDOSH

    MAK SU
    MAMA NUHA
    MANJE
    MAMA RANGGIE
    MARDIHAH
    MARMAR
    MASS
    MENTEIL
    MIKAOUNIK
    MISS TREE
    MISS ZUE
    MOBILES-X
    MR AH FA
    MUMMY AYRA
    MUMMY KHAYLA
    MUNIRAH
    MY CEMUT

    NAJMI
    NANA KU
    NANI
    NAZAZFROG
    NINIE
    NONO
    NONOI
    NUR AIN
    NUUR

    PUTERI SATU
    PUTERI KURAKURA
    PRINCESS N

    RED BLOOD SNOW
    REFFLESIA MERAH
    RISANUR
    R-CARE

    SAKIT KEPALA
    SASTRI
    SHAH
    SHALINZZ
    SHASHA
    SHIRA
    SI RIBEN MERAH
    SUHAIDA
    SUKI
    STARSTAR
    SWEET HONEY

    TIARA
    TUKANG TAIP
    TUN TEJA
    TNY

    UMMI

    VIRUSPADU

    WANIE
    WANIEWAWA
    WIRA NORDIN

    YANIE
    YAYA
    YANG INSAF
    ZARENA
    ZHOE WYNZ
    ZURIS

    .: jum sopim! :.

    T SHIRT COMEY

    YUKI ONLINE SHOP

    an-wardrobe
    .: award :.

    TENXS MOON


    TENXS NINIE, HONEYLEMON,
    KAK UMMI & SUKI & NANAKU



    TENXS ZUE


    TENXS IELA


    TENXS ATIE & HYFA


    TENXS KAK LILY


    TENXS GYENA


    TENXS NONOI


    .: traffic :.